Як подати скаргу на організатора електронних торгів

Не дивлячись на те, що система електронних торгів має більш позитивну репутацію – це не означає, що всі торги проходять плавно й без проблем. Не рідким явищем є ситуації, коли учасники залишаються не сильно задоволені тим, якого учасника обрав замовник. Як результат, дана тема є найбільш спірною і дуже часто іншими виконавцями подаються певні скарги. Як результат, вони повинні бути обов’язково розглянуті та враховані.

Що стосується висновків, то вони можуть бути різними. В одних випадках комісія стає на сторону замовника, в інших погоджується з учасниками. Тут багато залежить від конкретно взятої ситуації. В будь-якому випадку, сама можливість подати скаргу – це скоріш позитивний момент, так як система працює прозоро.

Ви можете це зробити й на сайті української універсальної біржі, що вважається одним з найбільш відомих електронних майданчиків, що надають подібні послуги. Ви можете дізнатися більше корисної інформації про цей сервіс, якщо перейдете за посиланням https://tender.uub.com.ua/ru/pro-prozorro/oskarzhennya-prozorro

Що варто знати про подання скарги?!

Ще раз нагадаємо, що в системі ProZorro є відповідна комісія, яка була створена для того, щоб розглядати подібні заявки та вирішувати подібні проблеми. 

  • При цьому, одне з основних завдань учасника – це ознайомитись з тим, як саме повинна виглядати скарга для того, щоб вона взагалі була взята до розгляду:
  • Інформація про замовника – тут вказується безпосередня особа, що організувала самі торги та стала винуватцем подання самої скарги;
  • Дані про себе – тут вже мова йде про саму компанію, яка подає скаргу та впевнена в тому, що замовник зробив щось неправильно;
  • Підстави – тут потрібно дати чітке посилання, яке буде вказувати на те, яке саме порушення було скоєно в відношенні до виконавця;
  • Роз’яснення скарги – тут ви ще більш детально розказуєте про саму проблему, причину виникнення й так далі;
  • Вимоги – це вже останній пункт, в якому повинні бути виставлені конкретні вимоги до самого організатора торгів.

Це і є ті самі пункти, яким повинна відповідати сама скарга. У випадку, якщо хоч один момент буде проігноровано, то заявка навіть не буде серйозно розглянута. Саме тому, краще відразу ознайомитись зі всіма нюансами та зробити з цього приводу свої власні висновки.